آنان كه رنگ عوض مي كنند،مي افتند ... !
يادمان باشد: محبت تجارت پاياپای نيست ...!
چرتكه نيندازيم كه من چه كردم و در مقابل تو چه كردی؛
بي شمار محبت كنيم، حتیاگر به هر دليلیكفه یترازویديگران سبك تر باشد .
اگر قرار باشد : خوبي ما وابسته به رفتار ديگران باشد؛
اين ديگر خوبینيست؛بلكه معامله است ... !
شمیم...ما را در سایت شمیم دنبال میکنید
برچسب: پاییز را در آغوش خواهم کشید,پاییز را,پاییز را دوست دارم,پاییز را توصیف کنید,پاييز را توصيف كنيد,پاییز را دوست دارم چون,پاییز را فراموش کن,پاییز رادیو چهرازی,پاییز را دوست ندارم,پاییز رامسر, نویسنده: بازدید: 24