اول از همه شروع فصل دل انگیز پاییز که خودم از صمیم قلب دوستش دارم و شروع فصل مدارس هست رو به همه تبریک میگم.
ثانیا یک اتفاق خوب که امسال دیدا فراموش کردم که برایش مطلبی بنویسم،
سالروز تولد وبلاگ خوبم است که در روز هجدهم مرداد ماه بود.
و هجدهم مرداد امسال دقیقا 10 سال شد که بنده وبلاگی با نام شمیم دارم و هرچند تغییراتی در آدرس اینترنتی اش بوجود آمد؛ولی خرسندم که 10 سال است که نویسنده ای کوچک در فضای مجازی هستم.
به امید روزهای بهتر
شمیم...ما را در سایت شمیم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29