شمیم

خرید بک لینک
حسرت واقعی را از آن روزی میخوریکه .....وقتی به گذشته ات می نگری ؛م شمیم...ادامه مطلب

ما را در سایت شمیم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 ساعت: 18:16

الهي

خَـــــطا از مَـن اَست...میدآنَـم!

سآلهاست گــُفته ام " ایـــــاکَ نَعبـــُد" امآ بـه دیگَرآن هَــم دل سپرده اَم...!

از مَـن کـه سالهآســت گفته اَم " ایـــــاکَ نَستعـیـن " امآ بـه دیـگَرآن هم تکـیه کـرده ام...!

شمیم...

ما را در سایت شمیم دنبال می‌کنید

برچسب: الهی قمشه ای,الهی نامه,الهی عظم البلا, نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت: 8:14

چارلي چاپلين: پس از كلي فقر،به ثروت و شهرت رسيدم،آموخته ام كه با پول ... ، ميتوان ساعت خريد؛ولي زمان نه ... ميتوان مقام خريد؛ولي احترام نه ... ميتوان كتاب خريد؛ولي دانش نه ... ميتوان دارو خريد؛ولي سلامتي نه ... ميتوان رختخواب خريد؛ولي خواب راحت نه ... ارزش آدم ها،به دارايي شان نيست؛ بلكه به معرفت آن هاست ... ! شمیم...ادامه مطلب

ما را در سایت شمیم دنبال می‌کنید

برچسب: نکاتی آموزنده از نهج البلاغه,نکات آموزنده از زندگی بزرگان,نکات آموزنده از بزرگان,نکات اموزنده از قران,نکات آموزنده ازدواج,نكات اموزنده از بزرگان,نکات آموزنده از زلزله ژاپن,نکات آموزنده از نهج البلاغه,نکات آموزنده از زندگی حضرت زهرا,نکات آموزنده از امام علی, نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:14

اين سؤال ، موجب دگرگونى شديدى در زندگى عده اى ، از جمله پيتر دراکر(نظریه پرداز معروف مدیریت)شده است.معلم او ، در سيزده سالگى، سؤالى پرسيده و گفته انتظار ندارم بتوانيد به سؤال من پاسخ دهيد. اما اگر در پنجاه سالگى هم نتوانيد پاسخى براى آن بيابيد ، در اين صورت ، حتم بدانيد که زندگي تان را ضايع کرده ايد. آن سؤال اين است:" به خاطر چه چيزى بايد از تو ، ياد کنند؟" شمیم...

ما را در سایت شمیم دنبال می‌کنید

برچسب: سوالات عجیب,سوالات عجیب و غریب,سوال عجیب,سوالات عجیب صندلی داغ,سوالات عجیب و خنده دار,سوال عجیب غریب,سوالات عجیب و جالب,سوالات عجیب دینی,سوال عجیب از مکارم,سوالات عجیب شرعی, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:14

پاييز را ديده ای؟ آنان كه رنگ عوض مي كنند،مي افتند ... ! يادمان باشد: محبت تجارت پاياپای نيست ...! چرتكه نيندازيم كه من چه كردم و در مقابل تو چه كردی؛ بي شمار محبت كنيم، حتیاگر به هر دليلیكفه یترازویديگران سبك تر باشد . اگر قرار باشد : خوبي ما وابسته به رفتار ديگران باشد؛ اين ديگر خوبینيست؛بلكه معامله است ... ! شمیم...ادامه مطلب

ما را در سایت شمیم دنبال می‌کنید

برچسب: پاییز را در آغوش خواهم کشید,پاییز را,پاییز را دوست دارم,پاییز را توصیف کنید,پاييز را توصيف كنيد,پاییز را دوست دارم چون,پاییز را فراموش کن,پاییز رادیو چهرازی,پاییز را دوست ندارم,پاییز رامسر, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:14

صفحه بندی