الهيخَـــــطا از مَـن اَست...میدآنَـم!سآلهاست گــُفته ام " ایـــــاکَ نَعبـــُد" امآ بـه دیگَرآن هَــم دل سپرده اَم...!از مَـن کـه سالهآســت گفته اَم " ایـــــاکَ نَستعـیـن " امآ بـه دیـگَرآن هم تکـیه کـرده ام...! شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال میکنید
برچسب: الهی قمشه ای,الهی نامه,الهی عظم البلا, نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت: 8:14