
پاييز را ديده ای؟xa0آنان كه رنگ عوض مي كنند،مي افتند ... !xa0يادمان باشد: محبت تجارت پاياپای نيست ...!xa0چرتكه نيندازيم كه من چه كردم و در مقابل تو چه كردی؛xa0بي شمار محبت كنيم، حتیاگر به هر دليلیكفه یترازویديگران سبك تر باشد .xa0اگر قرار باشد : خوبي ما وابسته به رفتار ديگران باشد؛xa0xa0اين ديگر خوبینيست؛بلكه معامله است ... !...
ادامه مطلب
پاییز ثانیه به ثانیه میگذردxa0یادت نرود اینجا کسی هست کهxa0به اندازه تمام برگ های رقصان پاییزxa0برایت آرزوهای خوب داردxa0یلدا مبارک...
ادامه مطلب