
دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخدوستی تلفیق شعور من و توستدوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدادوستی حس عجیبیست میان من و تو ...
ادامه مطلب
سلامxa0xa0اول از همه شروع فصل دل انگیز پاییز که خودم از صمیم قلب دوستش دارم و شروع فصل مدارس هست رو به همه تبریک میگم.xa0xa0xa0xa0ثانیا یک اتفاق خوب که امسال دیدا فراموش کردم که برایش مطلبی بنویسم،xa0سالروز تولد وبلاگ خوبم است که در روز هجدهم مرداد ماه بود.xa0xa0و هجدهم مرداد امسال دقیقا 10 سال شد که بنده وبلاگی با نام شمیم دارم و هرچند تغییراتی در آدرس اینترنتی اش بوجود آمد؛ولی خرسندم که 10 سال است که نویسنده ای کوچک در فضای مجازی هستم.xa0xa0به امید روزهای بهتر...
ادامه مطلب