
الهيخَـــــطا از مَـن اَست...میدآنَـم!سآلهاست گــُفته ام " ایـــــاکَ نَعبـــُد" امآ بـه دیگَرآن هَــم دل سپرده اَم...!از مَـن کـه سالهآســت گفته اَم " ایـــــاکَ نَستعـیـن " امآ بـه دیـگَرآن هم تکـیه کـرده ام...! ...
ادامه مطلب
پاییز ثانیه به ثانیه میگذردxa0یادت نرود اینجا کسی هست کهxa0به اندازه تمام برگ های رقصان پاییزxa0برایت آرزوهای خوب داردxa0یلدا مبارک...
ادامه مطلب